Ik zie in het menu de optie "Account" moet ik me registreren?
Nee, is niet nodig. Als je wil iets wil bestellen zal je ook de optie zien om te bestellen met eenmalige verzendingsinformatie. Als je echter regelmatig iets wil bestellen is het handig dat je niet telkens uw gegevens moet invoeren. Klanten met een account gaan we ook belonen door af en toe een kortingscode toe te sturen die ze naar wens kunnen gebruiken.
Ik wil me registreren
Klik in het menu op 'mijn account'. Vervolgens klik je op "account nodig?" Vul vervolgens uw email adres en gewenst wachtwoord in bij Account aanmaken.
Klik hierna op Account aanmaken en vul uw gegevens in.
Ik wil mijn BTW-nummer toevoegen aan mijn account
Ga in het menu naar 'Mijn account'. Klik op Mijn gegevens. Bij type bestelling selecteer je "Zakelijk". Vul je bedrijfsnaam en BTW-nummer in. Geef het BTW nummer in zoals hier: BE0734461135. klik op "opslaan" onderaan de pagina.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Klik op 'wachtwoord vergeten'. Er zal gevraagd worden om uw emailadres in te voeren. Hierna zal er een link worden gestuurd naar je mailadres waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Na het aanmaken kan je terug inloggen met uw emailadres en het nieuwe wachtwoord.
Ik heb een waardebon ontvangen, hoe kan ik deze gebruiken?
Vul uw winkelmandje met de gewenste producten. Ga naar het winkelwagentje wanneer je klaar bent met bestellen. In het vak 'kortingscode' geef je de unieke code in die op uw waardebon staat en klik op toepassen. U zult zien dat het bedrag van de waardebon afgetrokken wordt.
Ik heb een waardebon slechts gedeeltelijk gebruikt, hoe kan ik het resterende bedrag gebruiken?
We zullen na verwerken van de bestelling een nieuwe code bezorgen die u kan gebruiken bij uw volgende bestelling.
Ik wil mijn winkelmandje leegmaken
Klik op uw winkelwagentje. Klik op het kruisje naast het aantal bestelde artikelen om ze uit het winkelwagentje te halen.